tag:blogger.com,1999:blog-37027724.post918159565647120347..comments2023-09-22T10:38:06.370+02:00Comments on TwentTrack: Ervaringen met de slot.it regelaar (3)HenkGhttp://www.blogger.com/profile/12874278528301374108noreply@blogger.comBlogger13125tag:blogger.com,1999:blog-37027724.post-73692477087485494472009-01-19T23:11:00.000+01:002009-01-19T23:11:00.000+01:00Henk, Sinds afgelopen zaterdag aan het sleutelen ...Henk, <BR/>Sinds afgelopen zaterdag aan het sleutelen met de digitale versie van de regelaar, uiteraard met behulp van deze prima handleiding!!!<BR/><BR/>Bedankt,<BR/>Ger/DigislotGerhttps://www.blogger.com/profile/08193502334270843975noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37027724.post-11363295618071337172009-01-13T16:56:00.000+01:002009-01-13T16:56:00.000+01:00@ Danny: volgens de gebruiksaanwijzing werkt de re...@ Danny: volgens de gebruiksaanwijzing werkt de regelaar van 9 tot 18 Volt. Ik heb een testje met een paar auto's gedaan op 8.9 Volt. Geen enkel probleem.HenkGhttps://www.blogger.com/profile/12874278528301374108noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37027724.post-33063077204501680202009-01-12T22:46:00.000+01:002009-01-12T22:46:00.000+01:00Okee Henk doe maar rustig aan, ik zou evt eentje k...Okee Henk doe maar rustig aan, ik zou evt eentje kopen, maar ik rij op 9 Volt en zou graag weten of hij het dan nog doet.Dannyhttps://www.blogger.com/profile/17310395004229907388noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37027724.post-91203814337978759402009-01-12T17:22:00.000+01:002009-01-12T17:22:00.000+01:00@ Danny: ik kom zo gauw mogelijk terug op je vraag...@ Danny: ik kom zo gauw mogelijk terug op je vraag over de minimum spanning. De trigger is supersoepel, want deze heeft alleen weerstand van het veertje.HenkGhttps://www.blogger.com/profile/12874278528301374108noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37027724.post-70218936762421250532009-01-12T17:20:00.000+01:002009-01-12T17:20:00.000+01:00Voor degenen die dat gevraagd hebben: ik zal het h...Voor degenen die dat gevraagd hebben: ik zal het hele verhaal netjes opmaken en een PDF opsturen cq beschikbaar maken. Geef me effe de tijd, want het moet tussen de jaarvergaderingen in.<BR/><BR/>@ Jan: bedankt voor je correctie: is inmiddels doorgevoerd. En uiteraard tot ziens. Ik wil de regelaar ook wel eens op een "echte" racebaan proberen.<BR/>Leuk om te horen dat de briefjes gebruikt worden.HenkGhttps://www.blogger.com/profile/12874278528301374108noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37027724.post-12436990777445837182009-01-11T23:55:00.000+01:002009-01-11T23:55:00.000+01:00"De remknop werkt verschillend bij linksom of rech..."De remknop werkt verschillend bij linksom of rechtsom draaien.<BR/><BR/>De stand "0" (12 uur) is neutraal/ In deze stand is de remwerking maximaal."<BR/><BR/>Dat is niet helemaal correct, in de stand 0 heb je echt helemaal geen remwerking. Verder een meer dan helder en duidelijk verhaal, ik heb de kaartjes al bij Speedtrack zien opduiken :-)<BR/><BR/>Groetjes en hopelijk tot gauw in het altijd zo gezellige Kampen...<BR/><BR/>JanAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/05291748418013327097noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37027724.post-67331596580193575512009-01-11T21:48:00.000+01:002009-01-11T21:48:00.000+01:00Ik ga jouw verhaal printen en meenemen naar MTRC e...Ik ga jouw verhaal printen en meenemen naar MTRC en het dan eens uitproberen. Zelf gebruik ik de regelaar steeds op lineair om niet alle functies van de knoppen te hoeven bestuderen, als grap werd trouwens de dipswitches van de tegenstanders al eens omgezet. Weten ze ook eens hoe het is om achteraan te rijden (zonder vermogen).FRANK103https://www.blogger.com/profile/01228286382380020495noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37027724.post-8587775086112824812009-01-11T20:29:00.000+01:002009-01-11T20:29:00.000+01:00Ik heb nog enkele vraagjes Henk:Welk is de minimum...Ik heb nog enkele vraagjes Henk:<BR/>Welk is de minimum spanning waarop de regelaar het nog steeds doet?<BR/>De sweep stand is dit iets wat een verbetering is want dit is iets waar de slot.it regelaar toch uniek maakt volgens mij.<BR/>De trekweerstand aan de trigger, hoe voelt die aan?Dannyhttps://www.blogger.com/profile/17310395004229907388noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37027724.post-67805050815234209052009-01-11T15:55:00.000+01:002009-01-11T15:55:00.000+01:00Is het een mogelijkheid om het veraah even te mail...Is het een mogelijkheid om het veraah even te mailen naar mij en dat ik hem dan op de site van slotraceclub de bunker plaats ?Scrapitzhttps://www.blogger.com/profile/00272044172815754460noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37027724.post-11379171639363115592009-01-11T15:37:00.000+01:002009-01-11T15:37:00.000+01:00@ BK en JeeWee.Voor mij is de slot.it regelaar bes...@ BK en JeeWee.<BR/><BR/>Voor mij is de slot.it regelaar beslist een grote vooruitgang:<BR/>- de rondetijden zijn verbeterd<BR/>- onhandelbare auto's - vaak door een te felle motor - zijn nu een genot om mee te rijden<BR/>- het inzicht in wat de auto's doen is verbeterd, waardoor ik effectiever kan tunen<BR/><BR/>Alleen, tegen Gait uut Delden helpen ze niets... hij heeft 'traction control' in zijn vingers...HenkGhttps://www.blogger.com/profile/12874278528301374108noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37027724.post-28036120674881621502009-01-11T15:20:00.000+01:002009-01-11T15:20:00.000+01:00weer een mooie uitleg henk maar wat dat in halen b...weer een mooie uitleg henk maar wat dat in halen betreft kom ik wel weer eens gauw lang hoop dinsdag de bandjes binnen te hebben <BR/>kunnen we die testen en afstand racenAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37027724.post-36404440527580570222009-01-11T11:56:00.000+01:002009-01-11T11:56:00.000+01:00Zeer interessant voor mensen die zo'n regelaar heb...Zeer interessant voor mensen die zo'n regelaar hebben of nog zullen kopen. Deze serie zal later nog veel gelezen worden door mensen die zo'n ding dan net hebben gekocht.<BR/>Ik ben benieuwd of je nu snellere rondetijden behaalt?JeeWeehttps://www.blogger.com/profile/15483069006578996996noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37027724.post-88598031324549770942009-01-11T10:57:00.000+01:002009-01-11T10:57:00.000+01:00Ik vind het een prima verhaal (in delen) en heb he...Ik vind het een prima verhaal (in delen) en heb het met grote interesse gevolgd. Een tijdje geleden heb ik een scalextric digital baan gehad en de beschrijving van de handbrake lijkt op de brake functie van de digitale regelaar. Je kunt de brake knop vasthouden, daarna gas erop, daarna de brake knop loslaten en de wagen komt gierend los van zijn plek. Momenteel heb ik een parma economy regelaar zonder remfunctie ! Helaas.<BR/>Ik zit nu dus te twijfelen over zo'n slot-it want dat lijkt toch een hele vooruitgang tov Parma.BK-Racinghttps://www.blogger.com/profile/08631646923479701665noreply@blogger.com