zaterdag 14 juli 2007

Alweer die koffer

Op de een of andere manier kom ik deze koffer - een beetje groen uitgeslagen - steeds weer tegen.



De eigenaar bracht mij vandaag een 'beroepsmatig' bezoek, maar racen op TwentTrack kon niet uitblijven (wel geprobeerd hem af te leiden met wat voedsel, maar dat is mislukt). Gelukkig is de schade nog te overzien. Hijzelf zal ongetwijfeld ergens op het grote web (YouTube??) iets laten zien.

Hier alleen maar wat voorbereidselen - want jullie hebben al zo vaak gasten op TwentTrack gezien en deze heer overtreffen lukt toch niet.



En ik wil hem geen 'green' voor de voeten wegmaaien....

5 opmerkingen:

Kliko Green zei

Gelukkig... je begint niet over de ravage die ik heb aangericht...

HenkG zei

Ravage? Die op de baan of in die mijn kop? Laten we maar zeggen dat het een baanbrekende dag was!
Zeer zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

Laat je nog even weten waar we jouw creatieve resultaten kunnen zien?

Kliko Green zei

Yep... misschien morgen iets van mij...

FRANK103 zei

Waar krijgen we dat te zien?

PorscheHarry zei

Ik ben ook erg benieuwd, als ik de foto's van Henk zie is er behoorlijk gefotografeerd.