zaterdag 29 december 2012

Nieuwe slotracers?

Vandaag weer eens wat  activiteit van gasten op TwentTrack.
Een buurjongen en buurman die het ook eens wilde proberen.

Eerst nog wat serieus...















... maar al gauw plezier..




















De buurman ook natuurlijk...mannen blijven jongens.















Natuurlijk uitvliegers, maar voor zo´n eerste keer maakt dit niet uit.

Tegen het eind al heel redelijk tijden, zo midden in de 6 seconden. Ik denk dat deze tijden binnenkort wel scherper gezet zullen, worden. Misschien met nog wat maatjes van de buurjongen.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

En als gebruikelijk op TwentTrack de handtekeningen op de boarding of fame.
















Het wordt een beetje vol, dus wat lastiger hoeken om te fotograferen.

Enfin, ik vond het leuk om TwentTrack weer eens door anderen bereden te zien worden.

3 opmerkingen:

joop zei

het slotracen zat hier ook en beetje op de kont(het twentse slotracen in het algemeen denk ik ook)
waar ik eigenlijk op aan stuur, in het verleden heb ik kennis gemaakt met twentrack-plastick,maar nog nooit met twentrack-hout en heb hier nog een paar leuke slotit items liggen.....
P.S.nog een plezierige jaarwisseling en een voorspoedig 2013 voor eenieder

FRANK103 zei

Hoi Henk, het blog toch weer uit de motteballen gehaald? Mooi dat je circuit nog steeds zo populair is! Beste wensen voor 2013 en misschien weer eens een evenement organiseren?

Vriendelijke groet

Frank

MarcStouten zei

de Twentrack Cup!!