donderdag 1 mei 2008

Voor Kliko

Het is behoorlijk lang geleden dat ik Kliko op een groene (slot)auto heb geattendeerd. Dat was volgens mij hier.

Omdat:
- het er nu serieus op begint te lijken dat hij zijn slotracehobby weer gaat oppakken - kijk maar - de onderwerpsarmoede weer toeslaat
- en het tijd werdt dat er weer wat op mijn blog verschijnt

... dacht ik dat onderstaande plaatjes wel een aardig onderwerp konden maken en ik voor één keertje wel eens off-topic zou kunnen gaan.




Gespot op het jaarlijkse hemelvaartsdagevenement "Stars en Stripes festival" in ... jawel...Almeloooooooooo.

(Het mag duidelijk zijn dat er daar toch wel wat meer gebeurd dan het van kleur verschieten van stoplichten, meneer Finkers!)

Het was wat vochtig vandaag, vandaar dat ik niet te veel foto's heb kunnen maken. Auto's met druppels erop zijn niet echt mooi.

Maar deze Tizzun * wilde ik jullie niet onthouden:



* = copyright op de term "Tizzun" ligt bij Frank103

2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Ik moet even door de bak met hotwheels heen om hem op te zoeken!

PorscheHarry zei

Tizzun echte 'Stars & Stripes' en het is niet verkeerd af en toe off topic. Met al dat klikogroen vind ik het eigenlijk best on-topic.