vrijdag 8 mei 2009

PorscheHenk?



6 opmerkingen:

PorscheHarry zei

BEELDSCHOON ! Wat een plaatje :-)

Anoniem zei

nou
porsche henk
corvet henk
mosler henk
toyota henk
enz
enz
enz

FRANK103 zei

Henk is gewoon een verzamelaar, net als de jagers vroeger die voor het eten moesten zorgen! Feitelijk kan je dan nooit teveel hebben!
Dat geldt natuurlijk voor Märklin treinen, maar ook voor slotraceauto's, fietsen , fototoestellen, zeldzame munten, bierflessen en wat een man nog maar meer zou willen verzamelen!

(Een van de uitzonderingen is natuurlijk wel roze ondergoed en cd'tjes van Geer of Goor, maar dat lijkt me lduidelijk!)

Danny zei

Dit zijn toch de knapste auto's, die group c wagens.
Eén probleem, je hebt er nooit genoeg, je wilt altijd nog die ene er bij. Ik ben wat te laat begonnen en nu hol ik een beetje achter de feiten aan maar ook mijn collectie groeit gestaag.Wat me opvalt is dat de prijzen voor de niet meer verkrijgbare langzaam naar 'normale prijzen' terugvallen en de extreem hoge prijzen niet meer betaald worden.

HenkG zei

Dat ga ik vaker doen - alleen maar foto's plaatsen. De juiste woorden komen vanzelf binnen.

Dikke Leo zei

Mooie foto's van mooie auto's en de porsches rijden ook nog goed.
Heb net bij Willem nog een nieuwe spirit of america kunnen kopen en hij heeft nog meer......