donderdag 30 april 2009

Classic Cup De Bunker - the movie

Het beloofde filmpje:

8 opmerkingen:

FRANK103 zei

Mooi filmpje Henk. Heb je trouwens deze muziek zelf gespeeld en opgenomen?

Dikke Leo zei

Mooi filmpje waarop je een leuke sfeerimpressie geeft van de dag.
Ook de muziek bevalt mij wel.
Ik hoop jullie uit Twente 7 juni weer te zien in Kampen!

HenkG zei

@Frank: de muziek is inderdaad van mijzelf - voor insiders: de backing is gemaakt m.b.v. een zg. sequencer. De lead gitaar is door mijzelf ingespeeld.
@Leo: het is geloof ik wel de bedoeling om weer met deze groep aan de cup deel te nemen. Ik hoop echter dat we dan Gait uut Delden er ook bij hebben.

PorscheHarry zei

Hey Mr. Guitarman, schitterende sfeervolle film is dit geworden ! Binnenkort maar weer een rondje doen wie mee gaat naar Kampen? Ik steek mijn hand alvast op, de #2 Gulf Porsche is alweer klaar voor de strijd :-)

Dikke Leo zei

Ik ga naar Kampen, Willem gaat naar Kampen, Rookie John Jense uit Delfzijl gaat naar Kampen en Joost van De Bunker wil ook naar Kampen. Binnenkort maar eens heen om te trainen, waarvan dan natuurlijk een verslag.

Danny zei

Op het einde zie ik alleen maar stralende gezichten, waarschijnlijk een faaaaantastiche dag geweest.

Dikke Leo zei

(tip)
8-mei-2008 20.00 uur clubavond bij Speedtrack in Kampen met een Classic clubrace.

Finger2 zei

Henk filmpje leuk, muziek top!