woensdag 20 juni 2007

Van "hoog" bezoek en Meganomanie

Porsche Harry, pas vader geworden van een zoon, had behoorlijk jeuk om zijn nieuwste aanwinsten en gemodificeerde autos (zie zijn blog) eens te laten rijden. En niet te vergeten, te fotograferen. Alweer zo'n slotracer met de fotografeerziekte...



Door een recente verhuizing heeft (nog) geen thuisbaan en daarom naar TwentTrack getogen (man, want een ouderwets taalgebruik....) en bracht daar zijn "hoog" bezoek. Bijna te hoog voor mijn zolder. Allemaal Porsches, maar ook een mooie Ford GT40 - vervuild en wel.
Nee, geen detail foto - die zal wel elders verschijnen.



Deze zie je ook niet vaak op de baan: meer een verzamelobject dacht ik.



Ja, en dan nog Gait, onze Meganomaan - alweer eentje op de kop getikt (die gele). Ik had hem nog niet eerder gezien.

Voor hem deze Meganorama's.





Ze rijden keihard en hebben een grip die je van deze auto's niet verwacht. Volstrekt getuned volgens SSCN regelementen, maar met een geheim - het geheim van Gait!

5 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Wat een line-up met die Meganes, het is net de start van de 24hrs van Le Mans! Misschien een ideetje? :-)

sebas zei

doet gerard ook mee aan de sscn megane dan?

MJ zei

En wat mag dat geheim dan wel niet wezen?:P

Laat het me weten, want die Megane van mij kan wel wat tuning gebruiken...;-)

Stomme karretjes!:P

Anoniem zei

nee rij geen sscn wedstrijden maar wie weet
nee het geheim vertel ik niet
ivm dat de meeste het een lelijke wagen vinden
geintje

heb alweer een andere megane op het oog

MJ zei

5.508! :D