donderdag 28 juni 2007

Zou het me uiteindelijk lukken?

Hé, die HenkG zou zich op zijn blog toch uitsluitend met slotracezaken bezighouden?

Tuin? Graafwerk? Inderdaad! Weinig slotracen de komende weken. Doel?

Uitbreiding 'terras'. Doel?
Ruimte maken voor een buitenracebaan!
Nou ja, secundair doel dan - maar voor mij wel de motivatie om iets te doen, wat ik ben niet gebouwd op dit soort werk.
Het pleintje is al jaren meer een berglandschap en die moest maar eens een keer vlak. Ook onze coniferen zijn recentelijk verwijderd en we hebben nu een nette schutting en meer ruimte. De tuin moet weer op orde zodat ie wat gemakkelijker te onderhouden valt, niet voor mij maar voor IngridG.

Kijk, dacht (of droomde) Henk(G)ie toen: dan maar gelijk wat groter, dat pleintje, zodat ik bij tijd en wijle (lees warm weer, cq hittegolven) toch eens kan racen zonder op een benauwde zolder te hoeven staan zweten. Mooi wat collega-slotracers uitnodigen, bbqtje, drankje etc.
Die droom ziet er ongeveer zo uit:

Mooi plek voor een L-vorming tafeltje van 3.66 bij 2.44

De vierkanten zijn platen van 122x122cm.
Nog een party tentje er overheen tegen de zon en klaar is kees (who the f... is kees?).
Het grootste probleem is ruimte vinden om de tafel op te bergen. Nee, helaas, hij kan niet blijven staan, want ET (dit voor ingewijden) moet er ook nog langskunnen.
Zou het me lukken voor het eind van de zomer?
P.S.
Nog lieden onder u die wat Ninco "binnenbochten" (10106) en 'kwart-rechte" (10104) voor een schappelijk prijsje kwijt willen?

9 opmerkingen:

FRANK103 zei

Volgens mij wil Klaas Bos die wel aan je kwijt!

Vergeet je de knoflooksaus niet?

Voor de BBQ!

MJ zei

Mooie lay-out! Hittegolf, racen, BBQ, drankje...

Dit wordt een mooie zomer!:D

Steffer zei

En waar blijft het zwembad om na een race af te koelen......?

PorscheHarry zei

Waarom eigenlijk boven de tuin en niet door de tuin? Maken we er een rallycross parcourtje van en wordt de grond ook nog lekker goed omgespit :-)

Willem S zei

Een partytent tegen de zon ???? Welke zon ?

Dikke Leo zei

Wel handig zo'n hoogtezon onder de patytent boven de baan. of begrijp ik het nu verkeerd????

HenkG zei

@ Leo: ja, soms is tekst wat lastig... maar ook gij zult te zijner tijd (kan bij mij kort duren of lang duren, geen idee wanneer het klaar is) worden uitgenodigd om het in echt te aanschouwen. Scheelt een hoop uitleg.

Anoniem zei

hew henkdacht altijd dat je een trein in de tuin had staan
groetjes asse

Kliko Green zei

Als je maar niet denkt dat ik ga helpen graven zaterdag!!