dinsdag 18 maart 2008

Het favoriete voedsel van slotracers

De tosti is razend populair onder nederlandse en belgische slotracers. Dat ondervond ik bij alle clubs waar ik tot nu toe ben geweest.

Hieronder de voorzitter van SpeedTrack, die zich hoogstpersoonlijk over de tosticatering bekommert (en vermoedelijk hiermee ook de clubklas).



De amerikanen denken daar anders over. Kijk maar eens op Slot Car News




Op mijn verzoek om het recept vrij te geven kreeg ik zowaar antwoord:
4 pounds hamburger
1 packet french onion soup mix
1 packet Ranch powdered dressing.
If you don't have that, just salt and pepper away until you like it.
Now...form pattys.
Place on plate and into the fridge to set up.
Then on to the grill.
The key is the refrigerating part. This stiffens up the meat and allows one side to cook and hold the burger together.
Waar een koelkast al niet goed voor is....
Gaan we zeker een keer proberen...

9 opmerkingen:

BK-Racing zei

Dat is geen hamburger meer, dat is een halve koe !

John zei

Ik begin alvast honger te kweken. ;)

PorscheHarry zei

Twee van zulke burgers en je bent niet eens meer in staat je pink te bewegen! Gouden tijden voor plaatselijke slagerij, misschien iets voor sponsoring? Nah nee, met al die racespanning tijdens een wedstijd geeft een Nederlandse toastie voldoende vulling :-)

Steffer zei

Lijken wel hersentjes.....uh....

Anoniem zei

oooooooh ja nu weet ik warom ik zo val slot race hou

FRANK103 zei

De tas staat klaar, de tank is vol. Zet de barbeknoei vast maar aan!

HenkG zei

@ Frank. Gaan we beslist een keer doen, maar.... maart roert zijn staart en april doet wat ie wil.

Anoniem zei

en in mij zijn we van de party

HenkG zei

@ Gerard: Of het mei wordt dat moeten we maar afwachten gezien deze fraaie witte pasen.

@ Allemaal: wel een beetje typisch dat je op een bericht over (vr)eten meer reacties krijgt dan als over over een slotraceevenement gaat.