maandag 1 juni 2009

Nog maar een keertje "wat anders"

Ach, ik durf het wel aan. Nog een keertje off-topic. Er is bij slotracers toch wel affiniteit met "treintjes".

Het stond in ons aller Tukkers dagblad Tubantia: een berichtje over de modelspoorbaan in de tuin van een 80-jarige heer uit Aalten. Aalten ligt in de Achterhoek - niet te verwarren met Twente - en wij togen daar maar eens heen met echtgenote en camera.

Bijgaand album zegt genoeg dacht ik zo:



Meer weten? Kijk dan op deze link.





3 opmerkingen:

FRANK103 zei

Mooi hoor Henk, je zal zo'n spoorbaan maar in je tuin hebben liggen. Ik kan me ergere dingen bedenken!

Volgens mij gaat van dit soort berichten ook een hele positieve impuls uit. Honderden bezoekers van jouw site! Wat ik me wel afvraag is waarom niemand iets te melden heeft over de uitverkoop in Putten. Of was dat niet dit weekend?

Groetjes!
Frank

Dikke Leo zei

Mooi album, ik heb niets met treinen maar wat deze man heeft opgebouwd is wel uniek en verdiend respect.

Danny zei

Henk, die man is tachtig jaar, dan heb jij nog heel wat jaren voor de boeg om ook zoiets te verwezenlijken.