zaterdag 10 juli 2010

Het antwoord...


Uiteraard heeft Dikke Leo gelijk. Dat kon ik er niet bij laten zitten.

Waarom kon ik die Dallara niet toch maar niet onder controle krijgen?
a. zeer storende factor op de baan - Lichtblauwe (NIET Deldens racing green) Pagani Zonda
b. versleten slepers
c. achterstallige smering

Toen dat was opgelost:















OK, geen schoonheid van een rit, want de banden werd tussendoor nogal eens over het plakband gehaald en ook nog wat uitvliegers. Maar die staat in ieder geval: 5.025 !! De rode achtergrond staat voor baan 2. Die baan heb ik gekozen omdat ik dan lekker de airco in mijn gezicht kon laten blazen.

Nou nog dat andere record - de Dallara had nog nooit meer dan 54 rondjes in vijf minuten gereden, dus die moest ook nog worden neergezet. Proberen zo gelijkmatig mogelijk te rijden. Het ging echt soepel en het werden er maar liefst 56. Terloops werd Gait's record nog een keer gebroken:














Nou nog op baan 1 - niet meer om de tijd, maar om de rondjes:














Een fraaie drieklapper dus als antwoord.

En nou is dat recordjagen echt afgelopen. Ik wil nu gewoon slotracen....

7 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Knap werk Henk, ik zou bijna een tekst boven in je pc scherm verwachten: Overheating :-)
Ik ben bang dat Gait niet zal rusten .....

arnaud zei

Top dat je het record weer in eigen handen hebt.

Die tijdmeting ziet er ook mooi uit.

Anoniem zei

ik wist wel dat het weer een uitdaging was voor je
prima werk hoor
nee probeer het niet te verbeteren wil ook gewoon het ronderecord pakken lol

Dutch zei

Zo hoort het Henk, Koning op eigen baan !

FRANK103 zei

Gait z'n weekend verpesten, volgens mij wordt dat morgenavond geen voetbal kijken voor jullie, maar de hele avond records verbeteren!

Jacko zei

Erg mooie tijdwaarneming kerel! Erg professioneel.

Ik moet je gewoon een compliment maken over hoe je de bouw van je nieuwe baan hebt aangepakt en aan ons hebt doorgegeven. Er gaat een grote stimulans van uit om ook aan de slag te gaan en iets te doen met je racebaan. Het is dat ik geen baan meer heb maar anders...

Echt Henk, een hele dikke thumbs up vanuit Ede!!

Dikke Leo zei

Super Henk,
Baas op eigen baan.
Mooi registratiesysteem.