Daar is ie weer: de top 20. (Klik op de tabel om hem helemaal te zien !)
De meest opvallende zaken hieronder.
Als al eerder gemeld heeft de Dallara zich nog steviger op de eerste plaats genesteld, met maar liefst een 5.129. Gait heeft verwoede pogingen gedaan dit te verbeteren en heeft daadwerkelijk met zijn Zonda een tijd van 5.164 neergezet - maar, ja, dat is het nog niet helemaal.....Van de Zonda is niet veel meer over en ook niet van het zenuwgestel van de rijder....
De nieuwe 2e plaats voor de Audi R8, gewoon in-linertje met het originele witte 26 tands kroonwiel vervangen door een (volgens PorscheHarry foute) 28 tands geel exemplaar.
De Ninco Ascari staat nu gelijk aan de slot.it McLaren - helaas tijdens deze poging iets te ruig door de bocht, waardoor het sleperoog nu kaduuk is. Nu er in ons land geen Ninco importeur meer is (of loop ik al weer achter?) en daarom de handelaren zonder zitten, moest ik mij maar even wenden tot de US of A, alwaar een firma deze wel kon leveren. Alleen de post kan nu nog roet in het eten gooien.
De HobbySlot Courage heeft zich ook ruim vijf tiende verbeterd. Blijft toch een "drivers car", al oogt ie voor geen meter.
De Ferrari 312 PB werd voorzien van een pinion met minder tanden en klimt daardoor maar liefst 10 plekken!
De Ferrari F40 wint een tiende seconde. Dankzij modificatie naar sidewinder en een groene endbell motor is de auto nu veel beter handelbaar. Voorheen hield ik hem beslist geen vijf minuten in de baan. Nu noteert hij maar liefst 52 ronden in vijf minuten.
Verder is het veel te warm om nog meer te melden. Zelfs de airco laat het afweten met deze hitte....
4 opmerkingen:
Ik denk als je een NSR Shark 20.000toeren , in die Ferrari 312 PB zet hij nog iets gaat stijgen.
De NSR motor is in verhouding tot de Slotit net even soepeler.
Ach ik zie Ferrari graag on top...
Fout is een groot woord. Om je tandwielen mooi op elkaar aan te laten sluiten, heeft SI de witte tandwielen voor in een off set situatie gemaakt. Het kroonwiel komt namelijk 1 mm hoger te liggen, terwijl het pinion in dezelfde situatie blijft. De GO28-BZ Z28,Bronze insert for OFFSET motor mount zou in jouw situatie aan te raden zijn. Slijt minder hard, minder wrijving dus .... nog snellere rondetijden ;-)
@HuubG: met aggressieve motoren kom ik er niet op dit nieuwe TwentTrack. Soepel ronden draaien is de clou.
@PorscheHarry: ik zal het betreffende tandwiel bestellen en proberen.
Foutje in de tabel: de Audi R8C heeft zoals eerder gemeld natuurlijk 55 ronden in vijf minuten gereden
Een reactie posten