dinsdag 31 januari 2012

Dacht ik het niet....maarrrr....

Zoals al vermoed - Gait kwam om mij eventjes een poepie te laten ruiken. Eerst even wat ander karretjes laten zien en net doen of hij er helemaal niets maar van kon, maar dan wordt de grote troef ingezet: het zwarte gevaar - de NSR Mosler Five Years - een klasse apart.

Het duurde geen 10 rondjes en met donderend geweld sneuvelde het baan record en nog eens en nog eens. Uiteindelijk twee tijden, eerst op baan 1 - 4.657, dan op baan 2 - 4.529 nog scherper.
(Reden volgens Gait: iets nieuws, nl. kopermagneten... ja, daag)















Helaas, Henkie was dus niet meer de baas....daar krijg je toch de zenuwen van?

Ultragrips ingesmeerd met poetsolie ...















Die willen wel aan de baan plakken.
Onder het mom van "even een fotootje", kreeg ik het recordbrekende kreng in mijn poten. Dan op de baan en ook even proberen...met als resultaat:















En dat werd gelukkig niet meer geevenaard....pfffff

En het eind van de avond werd nog heel even echt geraced en halverwege hebben de avond nog even wat "oudjes" geprobeerd. Geen succes qua racen, maar wel een mooi plaatje:


3 opmerkingen:

MarcStouten zei

Die jongen is dus niet welkom op mijn baan haha!!!!

MarcStouten zei

En je hebt advies van mij en frank103 niet opgevolgd!!!

HenkG zei

@Marc.
Ach, ik heb vanavond een veel belangrijker record gevestigd, nl. 59 rondjes in vijf minuten met de McLaren.