zondag 25 maart 2007

Besloten racedag bij MTRC

Samen met Porsche Harry naar Wormer vandaag. Nee, we hebben ons niet verslapen door de zomertijd, maar we moesten eerst even naar de SLN beurs in Lelystad. Niet zoveel gescoord. Porsche Harry een ... Porsche natuurlijk en ondergetekende een Mustang Convertible James Bond. En, op speciaal verzoek voor John uut Z gekeken naar een Ninco NSX in de Mugen uitvoering (is tie nou zwart met donkerblauw of donkerblauw met zwart) en nog geslaagd ook - bij Klaas natuurlijk.

Amper 2 minuten binnen en Porsche Harry's .. eh, Porsche, die hij zelf getuned had, werd al weer door Sebas verbeterd.



En John?
Amper twee minuten nadat de auto was overhandigd (en nog geen centimeter in orginele staat gereden!) ging alles er al uit en werd vervangen door de reeds in afwachting geprepareerde tuning onderdelen.



De vakman aan het werk.



En wat doe je dan verder op zo'n dag, naast uiteraard racen?
Rondkieken!

Of...

wat fotograferen en alvast het resultaat bekijken ... kijk maar op http://www.racebaanweblog.nl/



wat koffers kijken...



Hé, alweer die ene koffer!?



... wat bewonderen ...


wat trainen...


... wat lullen...


En dan:
Manne, luistere...!
Kijk naar het filmpje (17 Mb) hier onder voor een verdere indruk van dit prima georganiseerde evenement. Zo goed, dat zelfs de uitslag vooraf bekend was, getuige het aan mij overhandigde certificaat - duidelijk vooraf vervaardigd - waar op staat: "... Het behaalde resultaat is niet om over naar huis te schrijven (eigenlijk om je dood te schamen)...". Frank, je wordt weer bedankt! En doe vooral de groeten aan die arme Madelon (leuk ook jou eens te onmoeten: nou weet je eindelijk wat dat ding naast die camera nou was) die het dagelijks met jou te stellen heeft.

Filmpje_MTRC

11 opmerkingen:

FRANK103 zei

Mooie foto's Henk en zeker een geweldig filmpje! Heel sfeervol!

John zei

Leuk filmpje en zelfs een Hitchcock element: de regisseur zelf komt even in beeld.
Heel leuk dat je er was en nogmaals bedankt voor het vinden van de NSX. Hij staat nu naast mijn beeldscherm mooi te zijn.

Firefighter zei

Het ziet er naar uit dat jullie je goed vermaakt hebben. Leuk verslag en filmpje trouwens.

Gr,

FF

Kliko Green zei

Inderdaad leuk filmpje... (tsja, laat ik het ook nog maar eens zeggen.)
Maar wanneer wordt er nou eens een keer een foto gemaakt van mijn opgeruimde groene kliko? Ik bedoel koffer.

Madelon zei

Dank je Henk, leuk om het ding naast de camera in levende lijve te ontmoeten!
En dank je voor het medeleven, ik heb inderdaad heel wat met Frank (en zijn vandaal!) te stellen!
Trouwens, ik zag mezelf op het (verder leuke) filmpje voorbij schuiven. En ik dacht nog wel dat ik zó opgelet had om niet in beeld te komen...
Misschien wil je mij trouwens niet meer de groeten doen wanneer je weet dat ik de certificaten heb gemaakt... Of dacht je dat Frank zo crea was?!
Nee, ik wil de eer zeker met Frank delen, het merendeel van de tekst kwam bij hem vandaan!

DaveKennedy zei

Whoa! A great video....and you have a bar at your track! NICE!!!!!!!

Dave

HenkG zei

Heren van MTRC: ik heb Dave al uitgelegd dat het niet mijn baan is maar die van jullie en dat ik helaas zelf geen bar heb. Gelijk jullie url maar even terloops doorgegeven, net als die van de rest van de bloggers.

Hi Dave, I just sent you a persona messag with some explanation about what is going on in the Dutch slotracing word. The above Dutch comment above tells the other bloggers that I've done so.

FRANK103 zei

Je kan die Amerikaan ook gewoon in de waan laten hoor, Henk. Ik geloof niet dat hij even langs komt om te racen.......
HEb je trouwens zijn lijst met links gezien? Je staat er op!
World famous Henk!

Binnenkort bij Oprah Winfrey: me and my slotracetrack, a story told by Henk.

(Ja hoor, het is gewoon jalouzie, ik heb nog nooit een Amerikaan op mijn blog gehad, zelfs geen verdwaalde........)

:-)

HenkG zei

Dat kon binnenkort wel eens anders worden.
Zoals je zag heb ik hem namelijk een e-mail gestuurd met wat informatie over slotracing in Nederland.
Ik heb zo'n beetje de hele slotraceblogscene genoemd en linkjes in de e-mail gestopt. Let maar eens op!

HenkG zei

Oh ja, was ik nog vergeten - ik ben lang niet de enige uit ons land die op slotracnews gelinkt wordt.

FRANK103 zei

Ik heb het gezien!