zondag 23 september 2007

Classic Cup bij SpeedTrack (edit)

De "edit" bestaat uit het toevoegen van een paar foto's. Bedankt Hans Licher. Ik laat de foto's maar bovenaan staan wegens de grote gebruiksvriendelijkheid van de blogsoftware.

Vlak voor de start van de tweede heat.



Men schijnt het hilarisch te vinden hoe ik tussen de "groten" sta.


Als baancommissaris of zo ..Ik wist niet dat ik zo serieus kon kijken.
Een impressie van een mooie slotrace dag. Veel beeld, weinig woorden.
Niet te veel, want ik wil anderen (Leo, Willem, Sebas) het gras niet voor de voeten wegmaaien.

Kadootje van de organisator die hier zeker genoemd moet worden!




Training....



Keuring...



Een van de starts...


Een overzicht ...



En nog een overzicht door de open deuren van buitenaf, of, op zijn Kampens: deurdedeuredeur



De auto's ...



De fotografen...



...nog eens de auto's



...en nog eens...

en de beunhazen ... eh, fotografen...



En dan natuurlijk:

de derde...

... de tweede ....

en de winnaar !!!

6 opmerkingen:

Willem S zei

Mooie foto's, ik kan niet anders zeggen.
Ook jij bedankt voor de ontzettend leuke dag, samen hebben we er een hele leuke dag van gemaakt dacht ik zo.

FRANK103 zei

Tot op heden ben je de eerste Henk. Leuke foto's!

Dikke Leo zei

Het was mij een waar genoegen om eens tegen je te mogen rijden.
Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Erg leuke foto's van een zeer geslaagde dag.

HenkG zei

Willem, Leo, ik ben benieuwd naar jullie foto's. En Leo, we doen dat tegen elkaar racen nog wel een keer over. Ik dacht dat ik gek werd. Drie stints vooraan rijden en dan ineens 12 rondjes achter...Ik hoop dat ze die sensor in baan 4 goed repareren...

Anoniem zei

hoop dat de dtm ook een keer door gaat .
wie weet komt er nog wel een clasic gekte los hier in twenre
(duurt wel er lang voor de megane een clasic is )

Anoniem zei

Henk,

leuke foto's !
Ik kon er helaas niet bij zijn, maar uit de foto's op te maken is het een geslaagde dag geweest.

Gerard,

afgelopen vrijdag 21 september zijn we gestart met de DTM-clubraces.
28 september de LMP/GT clubrace.
Zie voor verslag en agenda de site van speedtrack.

Roel