maandag 1 oktober 2007

Wo ist denn bitte hier die Bombe eingeschlagen ?!

Beetje vreemde titel, maar die vond ik onder onderstaande foto op dit forum : freeslotter.de


Michael Andris, de man van die prachtige brug, heeft zijn baan verhuisd. Kennelijk was het de bedoeling hier een club (of zelfs commerciele?) baan van te maken.



Hij zit nu in Lörrach, vlak bij de Zwitserse grens - vanuit Twente al gauw een rit van 7-8 uur.

Leek mij wel leuk om eens te gaan kijken, maar het is wel erg ver weg en niet te doen op één dag. Als er liefhebbers zijn om er ooit eens een groepsreismetalsdoelslotracentegenduitsers (is dat nou een germanisme?) van de maken, laat het dan even weten.
Ik heb Michael ook de vraag gesteld of ze ook tunen, omdat ik mij afvroeg hoe ze dat doen met Carrera auto's. Dit was het antwoord:
" ... meine Freunde Tunen auch Carreraautos, die Kleinen 132er.
Mit Slot-it Achsen, übersetzungen von Slot-It
Kugelagern
Tuningmotoren von Scale-Auto, oder Slot-Devil
Trimmgewichte, gefräste SSH Felgen und Ortmanreifen, geschliffen.

wir fahren hauptsächlich mit Magnet, aber nicht so übertrieben, Serienmagnet."

4 opmerkingen:

FRANK103 zei

Henk, met een fatsoenlijke auto (had Gerard niet een sl65AMG staan?) is het inclusief plaspauze 4 uurtjes! Moet te doen zijn!

Anoniem zei

die snelle mb zijn weg nu staat er een e klasse

HenkG zei

@ Frank 103. Die tijd was inclusief plas EN vreetpauzes en berekend op beschaafde snelheden. Maar: lekker belangrijk. Het leek mij wel een idee om eens zoiets te organiseren. Eens kijken of er nog meer belangstelling is.

PorscheHarry zei

'Twente goes abroad', klinkt goed Henk, count me in, euh möchte auch gerne mit ! :-))