zaterdag 13 maart 2010

OK Frank 103, je hebt gelijk - en nog iets


Frank 103 - de meester van de hachelijke opmerking wist aan mijn frustratie wee een positieve draai te geven.










Waarom had ik daar nou niet aan gedacht!

Maar, eer wie eer toekomt. Daarom laat ik deze:



















... gewoon lekker zitten. 

Op voorwaarde dat deze bocht - die "Het Frank 103 bochtje" zal gaan heten, door hem zelf wordt voorzien van een passend, schaal 1:32 bord en hij meewerkt aan de officiele - nog te plannen - openingsceremonie.

En deze scène, ter ere van (levens-)kunstenaar en filosoof Jopie Huisman, wil ik jullie niet onthouden.























... dit jasje, rijkelijk voorzien van MDF stof, deed me denken aan dit prachtige werk van Jopie. Geniet er van.


















6 opmerkingen:

BK-Racing zei

Er is bij ons in Friesland, in Workum een museum met het werk van Jopie. De moeite waard om eens een bezoek te brengen.
Wanneer kan ik eens langs komen om de baan uit te testen ?

Anoniem zei

WAAR EEN WIL IS IS EEN BOCHT

HenkG zei

@BK - dat duurt nog wel even. Daarbij is er zo langzamerhand een wachtlijst.

HenkG zei

@BK - bekend,dat museum. Ik heb er al geweest.

Jacko zei

De Frank103 bocht. Het moet toch werkelijk NIET gekker worden!!

FRANK103 zei

@Henk: briljant idee (laat die Jacko maar kletsen!). Als je doorgeeft hoe groot dat bord moet worden dan zorg ik voor de rest! En met de opening kom ik natuurlijk ook!