donderdag 18 maart 2010

TwentTrack - de Bouw, dag 12

Zoals in mijn vorige post aangekondigd: bedrading, aansluiten. Werken in de catacomben van TwentTrack.


















De kruisingen doorverbinden. Het moeilijkste van de hele klus. Iemand had mij geadviseerd met een koperen spijker door het kopertape te slaan, deze te solderen en onder de baan via een kroonsteentje aan te sluiten. Elektrisch werkt het prima  Het werkt voor de meeste auto's, maar bij de sidewinders komt het tandwiel op het soldeer. Morgen even fris opnieuw bekijken of het beter kan. Ik ben toch voor op schema.

Enfin, teveel woorden - tijd voor plaatjes:

















Dat begint al weer aardig op een racebaan te lijken.

















Ook even proberen:

















Nog lang niet af, maar toch al mooie plaatjes:











Achtergrondje hè!

14 opmerkingen:

HenkG zei

P.S. de omranding is tijdelijk. Ter voorkomen van neerstortende auto's tijdens het testen.

FRANK103 zei

Heel mooi Henk. En eerste indruk, sneller dan de scalextric baan?

Ferry Fazzt zei

Achtergrond? Volgens mij ligt TwenTrack 2 in het Wierdensveld...
Heb je wel een milieu ontheffing aangevraagd?

Simon zei

Hmm, de vrouw aan de knoppen en voor de zekerheid de traumahelikopter paraat houden.

Mark zei

Ben de laatste paar weken de bouw aan het volgen, ziet er goed uit Henk. Ben erg benieuwd naar de aankleding van de baan. Ben zelf ook aan het denken voor een houte zolder baan?

HenkG zei

@Frank103: rijdt veel soepeler dan Scalextric. Snelheid moet ik nog ontwikkelen. De juiste banden vinden.

@Bob: de aankleding zal een langdurig proces worden.

Jacko zei

Mooi man!

Steffer zei

Te koop: Stycha 1...ik ga ook plannen maken voor een houten baan....Stycha 2!

Anoniem zei

helemaal top henk kijk er naar uit om een record te rijden
die achtergrond is helemaal mooi zeg

PorscheHarry zei

Ferry had het ook al gespot, die panorama achtergrond is TwentTrack waardig, ook eigen fotowerk ben ik van overtuigd. Het ziet er al top uit!

Dutch zei

Absoluut een top achtergrond, maar dat ben ik zo langzamerhand wel van je gewend.

Danny zei

Mooi, mooi man.
Met zo'n baan worden de foto's ook steeds mooier.

Unknown zei

Erg leuk om te lezen hoe de baan tot stand komt. Het resultaat ziet er erg mooi uit. Hoe heeft u die achtergrond gemaakt?

HenkG zei

@Circuit de la Montre:
de achtergrond komt van:

http://www.phantomdrum.co.uk/scalexracer/scenery.html