zaterdag 13 maart 2010

TwentTrack - De bouw, dag 7

Mede dankzij de bemoedigende reacties van Huub G, Gait en niet te vergeten de hachelijke woorden van Frank 103 (zie vorige post) - maar weer de draad opgepakt.

Eerst toch nog wat verbeteren aan de kronkels van gisteren en dan verder. 




















Meer "room to move" en inmiddels meer ervaring. 
Meer ervaring dat betekent:  in alle gaatjes uit de Luf Linkert strip een spijkertje; het vlakke stuk aan de bodemplaat helpt ook enorm. Na vier snedes ook geleerd:  niet te voorzichtig/langzaam.















Een stuk opgeschoten. Hier en daar toch een lijntje wat anders gelegd.

Morgen (zondag) kan ik het niet maken om te timmeren en te frezen. Misschien ook beter om een dagje uit te rusten... 

Misschien ben maandag wel klaar met frezen. Duim voor mij!

7 opmerkingen:

Steffer zei

Misschien? Maandag ben je klaar!
Nog ff...

Danny zei

Weldra de verf erop en alle freesellende is snel vergeten.
Even doorbijten!

FRANK103 zei

Als niet Rooms-Katholiek zijnde hoef jij morgen toch niet op zondag achter de kleine jongetjes aan, zoals de RK inwoners van Epe en Rijsen en heel Limburg? Gewoon frezen dus!

HenkG zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
HenkG zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
HenkG zei

@Steffer: zou mooi zijn, maar die ouwe botten van mij kunnen geen 8 uur geknield werken verdragen.

@Danny: geloof me, ik kan niet wachten.

@Frank : ik heb prima buren (van verschillende gezindten) en die wil ik niet voor de schenen schoppen.

FRANK103 zei

@Henk: logisch!
NB dat schenen schoppen zal op zondag ook wel niet mogen :-)