donderdag 23 september 2010

Au Rouge in 1:32

Ik denk dat de meest slotracers wel van hem gehoord hebben - de meester van de "routed track" - Luf Linkert van www.oldslotracer.com



Zijn huidige "Targe Burnaby" wordt na twee jaar alweer vervangen door een nieuwe houten baan.
Lees dit artikel maar eens en klik onderaan de pagina maar eens door naar "more pictures".

Grootse plannen. Ondere andere de bouw van wat wel de mooiste bocht uit de racerij wordt genoemd: Au Rouge.

















En wat doet Luf?

Kiek maar......





















Had ik maar zo grote schuur....

5 opmerkingen:

FRANK103 zei

2 gaten in die sauna Henk, meer zeg ik niet....

:-)

arnaud zei

Weer een mooi stukje werk van die jongens.

Volgens mij is hun hobby niet alleen rijden maar ook het bouwen.

Steffer zei

Als ik de ruimte zou hebben zou ik het ook wel weten...

BK-Racing zei

Die sauna kan je ook op z'n kant leggen en de baan eroverheen.
Maar dan moet je er wel bij gaan liggen in die sauna.

Dikke Leo zei

Een paar glaswandjes, de baan erdoor voor de pitstops en je kan in de sauna liggend gewoon racen.
effectieve ruimte benutting. Er zullen altijd mensen zijn met meer ruimte maar een langere baan is niet altijd een mooiere baan om te rijden.