maandag 13 september 2010

De oude afspraak...

...die afspraak was gemaakt afgelopen maart in deze post.
Lees die eerst zou ik zeggen......................................................................... ...............................................................................................................
...................................................................................................................
.....................................................................................................

Klaar ?

Zo dan kunnen we verder:.

Het betreffende Frank103 bochtje zie er nu zo uit:















De voorbereidingen zijn gedaan. Een keus uit het fantastische assortiment Frank103 reclameborden is gemaakt en een 1:32 schaal houder is gemaakt:















Het gat is "gegraven":















Na verwijderen van het "zand" kan de plaatsingsceremonie beginnen...















... waarbij onder het luid zingen van het Wilhelmus en het gelijktijdig even luid klikken van de camera het bord wordt geplaatst.

Afspraak nagekomen dus.






















Nog eentje dan. Nu met auto:
















... oeps.... nu zie ik het bochtje niet meer.....

2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Mooi moment Henk, je begrijpt vast dat we het hier niet droog houden (wat heel hachelijk is met zo'n elektrieke racebaan!).

NB weer een week naast mijn schoenen, straks denkt iedereen dat ik een nut ben! (inside t-shirt joke!!)
:-)

MarcStouten zei

Leuk verslag. Leuk dat iedereen even enthosiast is en ook een eigen verslag heeft gemaakt op zijn eigen BLOG.

Dus ik kan ook rekenen op extra scenery als bezoekers zijn geweest!!