maandag 25 oktober 2010

Baanrecord onaangetast

Al geruime tijd werd er door deze twee bezoekers gewerkt aan "TwentTrack killers". Het mocht alleen niet baten.













PorscheHarry en Arnaud Obergonring schreven hierover op hun blogs in deze  deze en deze en deze artikelen.

Mooie auto's, maar helaas nog niet optimaal getuned voor het, volgens insiders, "technische" TwentTrack.

Maar, eerst naar het begin. Altijd benieuwd naar wat gasten meenemen. Deze, zeker niet standaard, kist bakent het territorium gelijk af.















En deze toont wat Porsche materiaal. Klaar voor de strijd. Hoewel - ik heb die witte niet zien rijden.















Nee, meer laat ik niet zien, want dat zal ongetwijfeld op de blogs van de heren worden getoond. Ik wil geen gras (ook geen nepgras) voor hun voeten wegmaaien. Ze hebben in ieder geval voldoende foto's gemaakt. Arnaud kon zelfs niet wachten, want na een lange reis van Twente naar Groningen werd zijn post al gedaan om half elf. Kiek maar.















Het verslag van PorscheHarry zal vermoedelijk niet lang op zich laten wachten.

Ik laat het maar bij een mooi doorkijkje:




3 opmerkingen:

arnaud zei

Ik heb zekers genoten van de dag en van je baan, heb daarom besloten om mijn nieuwe circuit eerder te gaan bouwen.

Heb trouwens ook al het software gedownload, voor de nieuwe baan.

PorscheHarry zei

Het was een genot om zo gelijkwaardig te racen, dit was slotracen pur sang! En de nasi was erg lekker, maar dat moge duidelijk zijn na drie borden ;-)

FRANK103 zei

Fraai hoor Henk, en het circuit ziet er ook steeds beter uit (met al die zwarte bandenstrepen)