Kan het beter dan de 57 rondjes van de McLaren?
Volgens mij - en ook volgens de jury bij de diverse slotrace wedstrijden - is "de beste" degene die de meeste rondjes heeft afgelegd. Een snelste tijd geldt alleen bij de kwalificatie.
Dus wat is beter?
Aangespoord door de resultaten van gisteravond ook de F15's maar eens onder mijn good old Spirit Dallara geknoopt.
Altijd goed voor spektakel....maar die 57 rondjes zaten er vandaag echt niet in. Maar wel "terloops" eventjes het baanrecord verbeterd met een vette drieduizendste ;)..
Voor de liefhebbers - de top 6. Behalve de data van de NSR Ford P68, zijn de snelste tijden allemaal van de laatste week - let wel, niet noodzakelijkerwijs met F15.
Ook leuk voor de bandendiscussie ...
Revoslot 1/32 Opel Kadett C Coupé Castrol
-
Hoe krijg je een virus te pakken ? Volgens de geleerden word je ergens door
geprikkeld. In mijn geval heb ik sowieso het Opel Kadett C virus.
Tegelijkert...
1 jaar geleden
7 opmerkingen:
Kun je wat meer over die F15's vertellen Henk? En heb je ook ervaring met de F22 en F30?
@JBGood. Ik weet alleen dat ze veel grip hebben, voor veel auto's zelfs te veel. F22 en F30 heb ik nog niet geprobeerd. Het valt wel op dat ze snel ruw worden en er stukjes vanaf vliegen.
Ik smeer ze even in met wasbenzine en schuur ze. Dan zijn ze snel weer vlak.
Ik zelf zou graag willen weten of het puur rubber is of wat anders?
Misschien kan iemand hierop reageren?
Tjonge. Wordt een dure hobby pure rubber te gebruiken, haha. Kick zit er in om nog beter cq sneller te racen.
Oja, tijdens Souterrain cup racen we met handsouts. Dus da.s pech voor je, haha
Down Under is een blog te vinden waar ze ook op hout racen en met deze Slot It F15 bandjes:
http://www.auslot.com/forums/index.php?/topic/9820-swsrg-round-six-june-13-2009/
Ze zien na 20 minuten idd wat gebruikt uit ;-)
Voor de rest weinig literatuur over de F bandjes van Slot It.
Heren bedankt! Lijkt op een kwalificatieband zoals vroeger in de Formule 1 gebruikt werd.
@John: Tijdens de GroupC32 finale in Scheveningen reden we de hele dag op F22 bandjes. Deze werden door kenners betiteld als ongeveer P2,P3. De F22 achterbanden zien er na een dag racen 'goed gebruikt, maar nog zeker niet op' uit.
Hoi Henk, heb je stiekem de spanning op de baan wat hoger gedraaid? Voor de discussie....
(toevallig dat je afgelopen tijd met alle auto's sneller bent, en toeval bestaat niet....)
Een reactie posten