maandag 5 februari 2007

Meer over de slottrackdag bij Het Kasje

Niet veel tekst deze keer. Kijk maar naar de plaatjes.

Je voelt je hier onmiddelijk thuis - misschien komt dat wel door die typische "op zolder" situatie. Die balken wel wat "hachelijk" voor Frank.
Een ontspannen ontvangst, net of je iedereen al kent - en dat doe je eigenlijk ook - alleen nog zonder de bijbehorende gezichten. Een sfeer van "iedereen komt een keer aan de beurt" en kennis delen. Prachtige baan, met zorg gemaakt, veel leuke details. Dit is promotie voor de slotracehobby. Het lijkt me wel duidelijk waarom Klokhuis juist hier opnamen heeft gemaakt.

Het was een mieters mooi middag.



Mooie hoekjes genoeg op deze baan. Als je niet rijdt is er voldoende te beleven.



Even de achtergrond wat verdoezeld. Het leek met niet interessant voor jullie om tegen de kruizen van een paar niet nader te noemen heren aan te kijken.



Sfeertje niet?




Henk Wijngaard was er ook.







Frank in zijn element.


Toch nog even serieus, met niet al te serieuze auto's.
Voor een foto van de winnaar even switchen naar Frank 103 ik stond m'n tijd namelijk even niet op te letten...





DJ, annex regisseur, annex wedstrijdleider.


Marshalls...of sheriffs...of...






Workstations, of hoe noem je dat. Bij die bovenste foto heb ik een camera instelling fout gehad, want bijna alle auto's zijn groen geworden. Wat zegt u? Iets met vuilnisbakken? Ja, dat lijkt er wel op, dit zooitje. Gooi maar in de kliko...maar dan wel die van mij.





Mooi hoekje hoor..


Zeg eens aaa... de a van advies!

John uut Z, het is me gelukt hoor... de beurs bleef gesloten - bij mij wel...





En het laatste mooie hoekje.



Het Kasje? Dat deugt!

8 opmerkingen:

FRANK103 zei

Leuk stuk Henk, leuke foto's. Wel veel ruis? Is dat bij het nabewerken ontstaan of heb je de foto's op 1600 iso geschoten?

HenkG zei

Klopt, op 1600 iso. Net als vroeger op film, veel korrel. Wist ik van te voren, maar liever wat ruis dan een doodgeflitste sfeer. Ik kom nu eenmaal uit de "school" van de available light fotografie.

Was ook best mooi geweest om die foto's naar zwart-wit om te zetten, met wat extra contrast.

Zal ik met een foto een keertje doen.

FRANK103 zei

Ik heb ook nauwelijks geflitst door het beperkte bereik van mn ingebouwde flitser. Mijn foto's zijn vooral te donker (kijk maar op mn weblog en op slottrack)

John zei

Die grove korrel heeft toch wel iets. :) Ik zie dat je de foto van de winkel hebt genomen nadat ik er was geweest (er mist iets in de linker vitrine). Het kitje zit in elkaar, de Ferrari staat nu mooi te zijn naast mijn beeldscherm.

Kliko Green zei

Weer mijn koffer....

HenkG zei

@ John, ben benieuwd hoe die rijdt.

@ Kliko, koffer ?? waar ?

Jacko zei

Leuk stuk Henk!! Vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn en dat vind ik nu na het lezen nog steeds.

Wie weet dit jaar nog een keer? Maar in 2008 zeer zeker!

Willem S zei

Mooie foto's hoor. Geeft de sfeer goed weer. En zo te zien was die erg goed. Mooie baan trouwens. Misschien toch maar eens de weide wereld in om eens een kijkje te nemen....