zaterdag 7 april 2007

Obergonring - houten baan in aanbouw

Deze fanaat ontdekte ik via http://www.oldslotracer.com/
Ik vind het volstrekt onbelangrijk of ik nou de primeur heb, maar hij is volgens mij nog nergens in het nederlandse slotwereldje genoemd (zoeken via google leverde alleen zijn eigen site op) en in zijn gastenboek is er ook nog door niemand gereageerd uit het "slotracing establishment".

Dit belooft wat en Slipstream krijgt er een concurrent bij! No, just kidding, maar t'is niet niks wat deze man in z'n eentje voor elkaar bokst!

Arnaud heet hij en heeft gelijk ook maar even een prachtig verslag gemaakt op een zeer fatsoenlijke site. Moet je beslist zien.

Kiek maar!

http://members.home.nl/arthehoman/index.html






6 opmerkingen:

FRANK103 zei

Goeie spot Henk en heel indrukwekkend circuit!

Jacko zei

Erg goede spot. Alleen als ik in zijn site op Blogspot klik kom ik op Twenttrack uit...???

MJ zei

Ik had 'm ook al gespot op oldslotracer, supervette baan!

MJ zei

Trouwens, hoe bevallen de Prorace-onderdelen die ik je gegeven heb?

Anoniem zei

hallo met arnaud van de obergonring. Ben ook nog met mijn site bezig die is nog niet klaar, ben nog wat aan het proberen vandaar.En wat mijn baan betreft ben al weer wat verder heb zelfs al een proefstukje kunnen rijden.

HenkG zei

@ Arnaud: je houdt het wel spannend!
Ik (en ik denk veel andere thuis-slotracers) ben erg benieuwd naar het eindresultaat, maar uiteraard ook naar je werkwijze, gebruikte materialen/verf, een tekening van de baan...en uiteraard de feestelijke opening!