maandag 20 oktober 2008

Nee, dit wordt geen treintjesblog..

Maar voor de treintjesliefhebbers onder de slotracers, toch even een plaatje van een perron.


Hoe komt zo'n foto nou toch op het bloch?

Slotracen en fotografie: een beproefde combinatie van hobbies. Gisteren werd dat weer eens uitgebreid bewezen, voorafgaand aan- en tijdens een bezoek van vier slotracers naar een stoomtreinen evenement in Haaksbergen-met stoomfotocursus vooraf. Georganiseerd door Porsche Harry, met als bonus een oldtimer evenement in Boekelo - vooral bekend van de zoutwinning:



Uitgebreide verslagen kan je vinden op de blogs van dhr. P. Harry en dhr. F. 103  - die natuurlijk weer sneller waren dan ondergetekende. Met uiteraard veel plaatjes die we praktisch gelijktijdig hebben gemaakt. Harold uut Ommen was er ook bij, maar die heeft teveel hobbies om er ook nog eens bij te bloggen. En Gait uut Delden helaas niet. Herstellend van een meniscusoperatie. Volgende keer beter Gait!

Zoals al eerder gezegd wil ik deze blog vooral reserveren voor het thema slotracen. Maar hierbij toch een paar off-topic plaatjes. Met het accent op "the making of".

De gastheer bij een ....


Deze is volgens mij gemaakt voordat de Minolta op tilt ging.


En onze rookie uut O kreeg de smaak al snel te pakken.



Ik zocht het toch maar weer eens in details, licht en schaduw:




Veel gefotografeerd, maar toch moest er nog even op zolder (nee, niet bij de zuiderburen) gekeken en gereden worden. En zo werd het toch nog een slotracing post.


2 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Mooie foto's Henk, maar dat filmpje vind ik natuurlijk helemaal uit de kunst. Jammer dat ik die niet ff sneekie van het net kon halen ;-) Enneh, de dag was uit de kunst.

FRANK103 zei

Zo, net terug (kwartier) van 'the state of hapiness' en dan natuurlijk meteen ff jouw blog bekijken!

Leuke niet-treinen foto's en zo'n filmpje is ook geweldig!
Ik vond het een heel geslaagde dag!