zondag 6 september 2009

marathon - 4

Na de Indy car's haalde ik wat oudere renpaarden van stal - deze twee Camaro's die al op TwentTrack aanwezig zijn sinds het prille begin.


Van de rode "V/J racing" uitvoering zijn helaas ook weer geen foto's van het origineel te vinden, maar van de Roger Penske versie wel degelijk. Deze blijkt ook nog steeds te bestaan en is gerestaureerd. Meer weten? Kijk dan op deze link.


De rit met de slotcars was weer ouderwets degelijk: zonder enige wegliggingsproblemen - geen uitvliegers dus - werden 40 rondjes met de blauwe en 41 met de rode gereden. De tijden respectievelijk 7.167 en 7.034. En dat voor auto's die ooit - in de tijd dat ik het magneetloos rijden nog niet ontdekt had - nog wel eens in het trapgat beland zijn!

2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Ja, mooie wagens, degelijk en zo! Tuurlijk had je eigenlijk je zolder zo in moeten richten dat deze fraaie wagens niet in het trapgat zouden donderen, maar er staat iets - wat ik verder hier NIET ga noemen - op jouw zolder lelijk in de weg, dat naar mijn persoonlijke mening minder waarde heeft dan zo'n fraaie Camaro, maar wie ben ik?

BK-Racing zei

Inderdaad wie is toch die Frank103 ?