zondag 20 mei 2007

Even op een zijspoor

Hoewel ik eigenlijk dit weblog zuiver en alleen voor slotrace gerelateerde onderwerpen wil reserveren, toch even op een zijspoor.

Een opvallend aantal slotracers heeft ook plezier aan fotograferen. Onze slotracevriend Frank103 vatte daarom het hachelijke plan op om een fotodag te organiseren, waarbij hij "geheel democratisch zelf heeft besloten" (zijn eigen woorden) op het laatste moment het programma te wijzigen.

Dat dat ten koste ging van een waardige slotrace aan het eind van de dag neem ik hem niet kwalijk, want het was een kostelijke dag. Vooral om de fotograferende slotracers te observeren:



GastheerG is ook gek van treintjes...



Frank103 bezig met het fotograferen van ....



Kliko? Die is gewoon gest..rd
Toch nog een slotrace-gerelateerde foto


De resultaten van GastheerG zijn te zijn op http://www.racebaanweblog.nl/, (vergeet vooral niet de link stoomtramvierdaagse aan te klikken) . Van Frank103 op http://www.frank103.blogspot.com/ en van Kliko weet ik helaas niet. Hij zal ongetwijfeld verontwaardigd reageren, maar so be it.

Heb ik vaak genoeg woorden met "slotrace" erin gebruikt?
Een keuze uit mijn werk (inderdaad, voordat je de boel zover hebt dat je het openbaar kan maken begint het voor mij erg op mijn dagelijks werk te lijken, pfffff) op:
Wachtwoord: kiekmaar

6 opmerkingen:

FRANK103 zei

Leuk stuk Henk, hoewel ik zelf nooit zo blij ben met foto's waar ik op sta.....

HenkG zei

@Frank: join the club.

PorscheHarry zei

Mooie foto's Henk, ik zal de resultaten van de anderen ook bewonderen.

Anoniem zei

hallo fotograaf (lol)geen nieuwe reportage van je baan nu hij weer mooi schoon is en lekker egaal
en stevig is niet dat er 2 snelle meganes door de bocht gaan en de tafel beweegt
geintje
maar ligt er wel weer mooi en strak bij en zo schoon
als je weer een avond tijd heb zeg het me maar ben altijd in voor een (speed) toertocht in
vind het gezellig gr megane gek uit delden

Anoniem zei

Lekker bezig Henk. En een keer geen racebaan vergeeft op deze manier een ieder je!

Kliko Green zei

Ik ben inderdaad gepiekeerd!!!

Nee hoor... ik ben blij dat iedereen nu weet dat ik gestoord ben!! En ik ben er nog trots op ook!!