woensdag 2 mei 2007

TwentTrack - foetsie

Helaas, helaas. Twenttrack -de racebaan dus -is er even niet.

De voor april aangekondigde renovatie van onze badkamer en de bijbehorende warmwatervoorziening - waarvoor ik allerlei (slotrace) afspraken had verzet, afgezegd of niet gemaakt - zal nu volgende week plaatsvinden.

Om zeker te zijn dat ik geen puinhoop krijg, moet ik er helaas eerst een puinhoop van maken.

Dus baan grotendeels weg, tafel grootendeels weg, auto's weg. Tegen het stof en niet te vergeten de harde werkers met de grote handen. Je kan van de heren niet verlangen subtiel te werk te gaan met drilboren etc.

Gisteravond nog fantastisch geracet met Gerard uut Delden, nog geen 24 uur later alles weg:



Dit rest na de ontruiming van de baan - helemaal achteraan en het stuk boven het trapgat heb ik laten liggen want dat is echt te lastig. Er gaat nog een stuk plastic overheen.



En het pitgebouw, de accesoires, de auto's?
De sauna heeft tijdelijk even een andere functie gekregen......


Ik ben van plan de baan precies net zo weer op te bouwen, alleen zijn er wat verbeteringen aan de tafel gepland.
Ik hou jullie op de hoogte.
Voordeel van dit alles? Toch weer lekker een onderwerpje voor het blog.

13 opmerkingen:

FRANK103 zei

En je kan het circuit weer eens lekker stofvrij maken!

We willen ook de details van de verbouwing van de badkamer! NIET!!

MJ zei

Jij gaat je echt vervelen!;-)

PorscheHarry zei

Heb je uitgebreid de tijd je slotcars schoon te maken èn hèt excuus om Klaas nog eens te bezoeken. Dat slotracebloed gaat toch kruipen waar het niet gaan kan ;-)

SlotracerFaab zei

Hopelijk komt hij snel weer terug

Anoniem zei

waneer is de wederopbouw henk
??

HenkG zei

@ Gerard. Ik hoop in het hemelvaartweekend, maar ik moet echt wachten tot de renovatie klaar is. Anders levert het alleen maar beschadigingen op. Ik wil de tafel in de tussentijd wat proberen te verbeteren (zodat ik er geen fotostatief meer onder hoef te zetten...

Steffer zei

15 euro!

FRANK103 zei

Voor de hele baan?

Vind ik toch wat weinig, vooral omdat alle baanstukken recent zijn gereinigd!

Steffer zei

Nee, dat groene kleed...hahahaha

HenkG zei

@ Steffer: je kan beter naar Kwantum gaan, da's goedkoper.
Ter informatie: dit is een geen kleed maar van dat nepgras want sommigen in de voortent van hun caravan of op het balkon leggen.

@ Frank: ik begrijp je 'hint', maar reinigen heeft geen nut voordat ik de baan weer ga uitleggen. Eerst de boel in huis weer schoon, dan pas de baan weer op.

FRANK103 zei

Henk, ben vandaag bij je langs geweest. Niet gestopt, maar ik zat dan ook niet achter het stuur (lees: gashendel). Maar mocht je iemand in zo'n geel met blauw monster in je achtertuin voorbij hebben zien razen die hevig zat te zwaaien: twas ikke!

HenkG zei

Helaas, maar in deze tijd van het jaar zitten er allemaal bomen voor de spoorlijn.

Je was wel ver van huis, ik neem aan beroepshalve?

Anoniem zei

Ja, ik moest beroepshalve naar Enschede