donderdag 31 mei 2007

Obergonring berijdbaar!

De baan Obergonring is zover af dat hij bereden kan worden.





Zie onderstaand citaat van Arnaud - de maker van dit prachtige slotracecircuit:

"Lekker een lang weekend en daardoor kan ik even weer lekker bezig met de racebaan, heeft me weer te lang stil gelegen. Ik heb laast de laaste delen in de verf gezet zodat ik dit weekend in één keer door kon gaan met het aanbrengen van de kopertape. Ben blij dat het nu goed gaat met alles, en ques what, ik heb hem rond gekregen dit weekend en tevens natuurlijk ook op één rijstrook stroom gezet om als primeur te eerste rondjes te gaan rijden.Jongens, wat is dat GAAF man, heb natuurlijk nog wel rustig aangedaan maar het gevoel heb ik gekregen en ik wil meer!!!!!!!! Omdat foto's meer zeggen dan tekst zeg ik kijk maar zelf ze staan er op de laaste foto's. En ook nog even een filmpje van het eerste rondje. het eerste rondje ...."

Ga naar de site Obergonring om meer te zien.

Arnaud - we wachten op jouw uitnodiging, en zorg dat je snel een mooi rubberspoor aanbrengt!

8 opmerkingen:

FRANK103 zei

Is het heel onbeleefd om mezelf ook uit te nodigen?

Ik wil meeee!

Arnaud, ik wacht ook!

Steffer zei

Ik oooooook!!!!!

sebas zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
MJ zei

En ik ook! Gaaf man, zo'n houten baan!

Steffer zei

Indelen in groepjes van 3 want volgens mij sta je met meer man klem op zolder...

Anoniem zei

wat kan een snelle megane daar uit de voeten zeg
kom op henk frezen
een mooie baan project voor jou

HenkG zei

@ gerard: als jij dan even zorgt voor een leuk clubhuis met een huur van bijna niks ...

Firefighter zei

Als jullie dan allemaal gaan kom ik ook wel ;)