zaterdag 26 mei 2007

Toch betere foto's.....

Het bleef maar broeien vandaag ... die foto's met het G5-je. Moet toch beter kunnen zonder toestanden en onafhankelijk van het licht dat van buiten op mijn werkbank valt.






Ik had nog zo'n TV bracket - of hoe heet zo'n ding! Die is gemonteerd aan een dakspant, stukje piepschuim erop een een stuk van het blokjespatroonpapier erachter. De oude (minstens 60 jaar) dokalamp zonder filter(wie weet nog wat dat is: een doka) hing er al. En de studio is klaar.

De bracket is weg te draaien als ik hem niet nodig heb, zodat er weer wat meer licht op mijn slotraceonderhoudsplek valt.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ook leuk dat je werk met hobby kunt delen

PorscheHarry zei

Kijk! Zo'n studiootje bedoel ik ook, die ga ik ook nog bouwen (zonder 60 jaar oude lamp maar vast wel met iets als alternatief).

HenkG zei

@ PorscheHarry: doen, maar koop geen bouwlamp of zo. Dat is te veel. Een tl buisje geeft ook prachtig licht.