zaterdag 8 november 2008

Woensdag ... Testdag ...(the making)

Afgelopen woensdag kwam PorscheHarry naar TwentTrack voor een "vergelijkend warenonderzoek". Objecten van onderzoek: een klein deel (in de bak)van zijn gigantische Porsche 911 serie - plus ééntje van mij (op de rand van de bak).
Het echte verslag vind je hier

Uiteraard begon ik ook mee te fotograferen. En dan probeer je net weer wat andere foto's te maken:


OK, dan maak ik de luchtfoto wel:



Maar ja, PorscheHarry in de wielen rijden is niet netjes. De test was zijn idee!
Nou, dan maar "the making of":



De luchtfoto van de AutoArts:



En "the making of" de foto op Harry's blog.


En er werd nog meer gemake-t.


Ja, en die gast GT moest ik natuurlijk ook hebben.



Beetje flauwe post...., maar het is er in ieder geval eentje.

En kijk vooral hier


7 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Toch een leuke post en laat ik het probleem van de Canon binnen 30 sec. thuis opgelost hebben met de handleiding die ik al die tijd in de rugzak bij me had :-)

FRANK103 zei

Problemen met Canon? Je kon de aan-uit schakelaar niet vinden?
:-)

Mooi verslag heren! Het is toch jammer dat jullie aan de andere kant van het land wonen....

(ik zal de naam van de NVM makelaar hier op het dorp eens subtiel jullie kant op mailen....)

PorscheHarry zei

De schakelaar ging wel goed, maar in de handleiding vond ik op pagina 3 dat ik het dopje van de lens had moeten halen om door de zoeker van de Canon te kunnen kijken.

HenkG zei

@ Frank: "jammer dat jullie aan de ander kant van het land wonen..."?

JIJ woont aan de ander kant van het land!

FRANK103 zei

@Henk: dat zeg ik! Jij woont aan de andere kant van het land!

:-)

Danny zei

Mooie foto's doen het altijd, dus zo flauw is de post niet.

Dikke Leo zei

Als altijd mooie foto's van mooie auto's. Dit weet ik wel te waarderen en zal ik dus niet flauw noemen.