maandag 17 november 2008

Update over bruggenbouwer Michael Andris

Al meer dan een jaar geleden schreef ik over Michael Andris, de man van de ongelofelijk mooie brug op een schitterende slotracebaan.



Een maand daarna schreef ik weer een artikel, waarin ik melding maakte van het "afbreken" van die mooie brug.

We hadden sindsdien enig contact gehad en Michael bleek van zijn hobby zijn beroep te hebben gemaakt. Vandaag kreeg ik melding van hem dat hij een nieuwe site had geopend.

Deze update wil ik jullie niet onthouden, want kijk nog maar eens naar dat prachtige houtwerk. 
De man is overigens van beroep "autoschlosser", dus geen timmerman!



Van je slotracehobby een bedrijf maken.....dream on Henk....

5 opmerkingen:

FRANK103 zei

Tja, er is al geen racebaanclub met overschotten, dus om je werk te kunnen maken van een slotracecircuit, dat gaat niet lukken!

Maar een module-houten baan maken lijkt me wel geweldig!

PorscheHarry zei

Zonder dromen geen toekomst om naar uit te kijken. Wie weet Henk komt het er ooit van. Herinner me er zondag ff aan, ik heb misschien een zijden draadje gevonden.

Willem S zei

Komen jullie zondag ook naar Drachten toe ?

Dikke Leo zei

Velen hebben het geprobeert en een enkeling lukt het waardoor nog velen het zullen proberen.
Deze man brengt wel iets heel speciaals.

Unknown zei

More Pics at the new Website:
http://www.slotracing-andris.de