Waar oe? Da's twents voor - pas maar op!
Met deze rakker doe ik a.s. zondag mee met de "standaard NC-5 Japanse GT race" bij MTRC. Vandaag, tijdens het "testen" op mijn baan ook goed voor een evenaring van het record van de Spirit Dallara: 100 rondjes in 10 minuten!
Waarom witte achterwielen? Helaas is deze wagen een keer (eigenlijk wel 20 keer) van opzij door een niet nader aan te noemen vandaal (nee, Frank, deze keer niet die vandaal van jou) aangereden (zijn taktiek om te winnen), met als gevolg dat een van de originele velgen sneuvelde!
Met dank aan MJ, die toch altijd direct de originele assen uit zijn Ninco's sloopt, mooi een nieuw asje erin. Die andere kleur neem ik voor lief. Hij rijdt - en hoe!
Waar oe!
Revoslot 1/32 Opel Kadett C Coupé Castrol
-
Hoe krijg je een virus te pakken ? Volgens de geleerden word je ergens door
geprikkeld. In mijn geval heb ik sowieso het Opel Kadett C virus.
Tegelijkert...
1 jaar geleden
5 opmerkingen:
Je zal niet de enige met een Toyota zijn, die zijn op het MTRC track bijna onverslaanbaar. Oké, een Mosler is iets sneller.
En een Ninco Nissan Skyline.
En een Fly Viper.
En een Ninco Ferrari 360.
Dwaal ik weer af?
Ik sidder en beef.
Morgen kan ik twee sets assen met wielen voor je meenemen om te zorgen dat je auto voor en achter de zelfde kleur wielen heeft, als je dat wilt. Grijze zes-spaaks of BBS. :)
@ Frank, Toyota Supra's zullen er genoeg zijn, maar het gaat natuurlijk om de controle over de 'senuwe'. En ja je dwaalt af. Zal wel komen door al dat uitrusten wat je afgelopen week op je werk hebt gedaan (sorry, zijn je eigen woorden).
@ John, neem ze maar mee die assen. Tot morgen.
Post Mortem: toegegeven, het werd niet wat ik er van verwacht had.
Maar die Fly was (met name door Kliko gereden) niet te pakken Joop!
@Henk: het lag niet aan de auto, maar aan de onbekende baan. Paar keer rijden en je tijden vliegen omlaag. Wennen aan de regelaar. Dan pas kan je gericht gaan verbeteren. En bij MTRC is dat meestal de regelaar.
Een reactie posten