zondag 15 juni 2008

Peter, Jos en Jeroen: proficiat!

Dit lijkt off-topic, maar dat is het niet.

Wel even een prachtig nederlands autosportsucces - en de 1000 km van Spa hadden Peter van Merksteijn en Jos Verstappen ook al in de zak - deze LMP2 overwinning EN tiende in het totaalklassement van de nu enkele uren geleden afgesloten Le Mans 2008. Voor deze lange race kwam Jeroen Bleekemolen er ook nog aan te pas.

De foto's zijn uiteraard nog niet van Le Mans zelf, maar die komen ongetwijfeld op de site te staan van van Merksteijn Motorsport.





Waarom is dit dan toch een slotracing topic?

Wacht dachten jullie ervan een oproep te schrijven aan Scalextric of ze de Porsche RS Spyder, die nu alleen in de gele DHL livery (zie foto onderaan) beschikbaar is, nu ook in de van Merksteijn kleuren wil uitbrengen. Als jullie dat ook een goed idee lijkt, ga dan naar de Scalextric site, schrijf je desnoods in als lid en ga naar Customer support/contact , kies Subject/Your wishlist en stel daar de vraag of Scalextric "please" zo "kind" wil wezen deze livery uit te gaan brengen.

In twenteland zeggen we dan: "Kiek'n wa't wot" (in het abn : "je weet maar nooit")



We hopen natuurlijk stilletjes dat men ook geinteresseert raakt in onze hobby en daar misschien ook wat in wil investeren - misschien een echte Twentse van Merksteijn slotraceclub?

17 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Mijn steun heb je Henk! Scalextric zal worden aangeschreven en misschien moeten we eens wat uitbroeden om daarna Van Merksteijn te bezoeken met een strak verhaal.
Maar wat was die wedstrijd weer mooi, nietwaar? Genieten weer dit weekend!

Steffer zei

Waarom Scalextric??

Anoniem zei

fly racing lijkt me wel wat in deze uitvoering

Gordini zei

Of Avantslot

JeeWee zei

Scalextric heeft dit model al in de catalogus, Carrera ook, dus die hoeven alleen maar een ander kleurtje in de machine te doen.
Goeie aktie!

Steffer zei

@JeeWee: ok, begrijpelijk!

HenkG zei

Ondertussen heb ik antwoord van Hornby (Scalextric). Ze nemen dit soort suggesties serieus, want ik heb een persoonlijk antwoord dat mijn voorstel naar de marketing afdeling is doorgestuurd.
Insturen van een verzoek is dus de moeite waard - hoe meer hoe beter.

Ook de SLN neemt actie. De contactpersoon van Scalextric in ons land heeft zelf ooit gevraag om dit soort reacties. We wachten af.

arnaud zei

absoluut een goed idee want qua kleuren vind ik de DHL maar saai en plastic achtig (heb je snel met geel vind ik).Mailen maar iedereen.

FRANK103 zei

En kunnen ze als ludieke actie voor de Jos fans er een handje grind bij doen!

PorscheHarry zei

Na de automatische respons van Hornby, vandaag deze (tweede)reactie in de mail:

Dear Harry,

Thank you for your e-mail.
We have passed your suggestion onto our Marketing dept. Thank you.

Kind regards
Customer Care

Ik ben benieuwd Henk!

MJ zei

Goed idee, Henk! Ik zal eens 'n mailtje sturen als ik tijd heb. Echt fantastisch dat Van Merksteijn heeft gewonnen!

John zei

Mailtje gestuurd. Zullen we alvast gaan zeuren dat de koplampen van Scalextric niet kloppen, die van Van Merksteijn zijn ovaal. ;)

John zei

Ik heb ook antwoord gekregen. Eerst het zelfde mailtje als Harry en kort daarop eentje van Adrian Norman. Hij vindt de Van Merksteijn auto ook mooier dan de DHL en gaat het met zijn team bespreken. :)
Nu nóg een mailaktie er achter aan om de naam van Henk op de verpakking te krijgen?

Anoniem zei

de dhl is model 2006

HenkG zei

@ John, wat voor connecties heb jij die wij niet hebben?

John zei

Geen connecties, gewoon mazzel denk ik. Ik heb het zelfde online formuliertje ingevuld als de rest. We weten nu in ieder geval zeker dat onze wens bij de juiste man terecht gekomen is.

Firefighter zei

Goed idee!! Ik zal vanavond ook even zo'n formuliertje invullen.