zondag 21 januari 2007

Dilemma...

In mijn topic over de grand prix van Albergen zei ik al dat ik nog andere bezigheden had vandaag. We zouden nog naar de Twentse vlooienmarkt. Kiezen is dan moeilijk, want je weet nooit of je nog iets leuks zal scoren.

Ik ben toch blij dat ik die rommelmarkt bezocht heb. Waarom? Kiek maar!



Daar moet je er toch een van hebben, ook al rijdt-ie niet op Scalextric. Ik mag hem vast van MJ wel eens op zijn baan proberen.

En dan deze fraaie (Carrera) toevoeging aan mijn (nog kleine) verzameling Corvettes. Z.g.a.n. en een prima prijsje.



Ach, en dan toch maar een totaaltje

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Volgens mij heb je voor de fleischmann auto's ook wel speciale schoentjes die dus wel op scalextric kunnen.... Maar ik kan me vergissen.

Leuke auto's trouwens!!!

FRANK103 zei

Dat wordt nu een benzinestation maken voor op de racebaan want die Corvette's lusten wel een slokje!

HenkG zei

@willem: bedankt voor de tip, ik ga op zoek.

@frank: hmmm... ik zocht net wat inspiratie...kon ik wel eens gaan doen.