zaterdag 20 januari 2007

Grand Prix Albergen (2)

Het tweede deel van mijn verslag over dit evenement.
Maar een keer per jaar racen? Je zou denken dat dat dan niet serieus is. Foutje: zelfs op uniformen en logo's wordt niet bespaard.



Een kwartiertje voor de start. De boel is klaar. De wedstrijdsoftware komt mij niet bekend voor. Het lijkt er op dat iemand uit Albergen het zelf heeft gemaakt. Erg overzichtelijk !




Een zeer originele Ferrari, of is het een"very rari"? Voor die leu oet't westen: nou weten jullie ook het tukse woord voor kruiwagen:

Als al gemeld, een wat andere manier van slotracen dan elders in zwang is, zoals b.v. de start: de Le Mans start is er niks bij. Rennen, via een gangetje naar buiten, een parkeerplaats oversteken, deur van een gebouw aantikken en weer terug. Da's samen zo'n honderd meter. Dan als de donder naar je plek en beginnen. Op het filmpje zie je hoe ik me in veiligheid moest brengen...









Heats van 13 minuten en twee minuten om de nieuwe auto's te plaatsen en van racer te wisselen.


Hi'j dut't neet...


Nog een sfeerplaatje:
Op het filmpje zie je dat er ondanks de toegestane magneettrekkracht nogal wat ge-marshalled moet worden.

Albergen_start
Hosted by eSnips


Als ik het red morgen nog een verslagje van de finish en wellicht de prijsuitreiking.

Geen opmerkingen: