zondag 21 januari 2007

Grand Prix Albergen (3

"Racingteam Skoefkoar" wint de 24-uurs race van Albergen.
Ik kan helaas geen volledig verslag doen van de hele race omdat ik nog wat andere bezigheden had. Is volgens mij ook alleen maar interessant voor de insiders. Het doel van deze topics op mijn blog was gewoon laten zien hoe leuk zo'n evenement kan zijn en natuurlijk slotracende tukkers en sallanders te motiveren om met mij contact op te nemen!

Toen de winst in zicht kwam werd deze "special" in de baan gezet en reed in de laatste heat nog een paar rondjes. Het team kon zich,gezien de voorsprong, zelfs permitteren de auto geruime tijd boven op de brug te laten staan.



De man van het commentaar, tevens jurylid. Hij gaf mij de gelegenheid mijn oproep aan slotracende tukkers via de microfoon te doen. Bedankt!!

Direct na de finish liet hij er geen gras over groeien en voordat ik me kon opstellen was de prijs al uitgereikt! Dus helaas geen foto van dit moment.



Nog even een overzichtje van het laatste kwartiertje!



De winnaar ontvangen felicitaties van conculega's en familie.




De winnaars

en ook nog een keer op de foto voor de krant!

Dit is de aanblik van een slotracer na 24 uur!


De "prijs" voor de kinderen die aan de kleurwedstrijd hadden meegedaan.

Om de sfeer nog een keer te proeven, bijgaand een filmpje:

Einde_race
Hosted by eSnips


Geen opmerkingen: